کلمة المفتاح کالاهای لوکس / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدزاده اصل، نازی ؛ سریرافراز، محمد ؛
مجلة:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»تابستان 1388 - شماره 16 ISC (15 صفحة - من 7 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:هزینهاصلاح الگوی مصرفکالای لوکسمصرفخانوارهااطلاعاتکالاهای لوکس
-
2.
مؤلف : خشایاری، پژمان ؛ میرابی، وحید رضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (20 صفحة - من 153 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:خرید حضوریکالاهای لوکسرفتار خرید مشتریانخرید آنلاین
-
3.
مؤلف : افشاری، علی ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1400 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 61 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:جامعه دینیاخلاق اسلامیمادی گراییتولید ملیمصرف نمایشیکالاهای لوکسپژوهشهـا
-
4.
كاتب مسؤول : بهرام، احسان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحة - من 1349 إلی 1366 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندتکنیک دلفی فازیکالاهای لوکسلوکسمحصولاتبرندهای لوکسمشتریمصرفمصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : زرین کمر، ساغر ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، اعظم ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابیکالاهای لوکسبازار طلالوکسمصرفرفتار خریدبازار
-
6.
مؤلف : بهرام، احسان ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1401 - شماره 34 (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرسانههای اجتماعیتکنیک دیمتلرفتار مصرفکنندگانکالاهای لوکس
-
7.
مؤلف : اندرواژ، لیلا ؛ یاآهو، هدیه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 112 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:مدتضمین کیفیتاستراتژی بازاریابیعلامت تجاریقصد خریدرفتار مشتریکالاهای لوکس