کلمة المفتاح کیفیت / (1512 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
101.
مؤلف : فاضلي چهار محالي، كبري ؛ جليل طهماسبي، ابوالفضل ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (11 صفحة - من 17 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودگزارشگری مالیکیفیت درآمدسرمایه گذاران.مدیرانسوداطلاعاتحسابداریمدیریت درآمدکیفیتقیمتوجه نقد
-
102.
مؤلف : کریمی، فیروزه ؛ کتاب اللهی، کسری ؛ كاتب مسؤول : چاره جو، فرزین ؛
مجلة:جغرافیا و برنامه ریزی محیطی»زمستان 1401 - شماره 88 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 27 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:شادمانیسنندجسلامت روانیSmart Plsکیفیتهای طراحی شهریمحلهکیفیتشهریشهروندانشادی
-
103.
كاتب مسؤول : حسن زاده، سید جلال ؛ مؤلف : عبدی زاده، ژاله ؛
مجلة:مطالعات تربیت بدنی و سلامت دانش آموزی»زمستان 1401 - شماره 3 (10 صفحة - من 21 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت تدریستربیت بدنیورزشدرس تربیتبدنیشناساییکیفیت
-
104.
مؤلف : بخشی، مینا ؛ استعلاجی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : پیری، سعید ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»زمستان 1401 - شماره 67 ISC (17 صفحة - من 241 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:محیطکیفیتبازآفرینیخیابان انقلابمحورفرهنگی
-
105.
مؤلف : دیانی، محمدحسین ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»زمستان 1401 - شماره 100 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (3 صفحة - من 1 إلی 3 )
-
106.
مؤلف : علیزاده، مائده ؛ نظافتی، نوید ؛ كاتب مسؤول : معتدل، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»زمستان 1401 - شماره 87 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 155 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:پویایی سیستمگسترش عملکرد کیفیتابعاد کیفیت دادهمدل کیفیت دادهپورتال دانشگاهپورتالکیفیتمدلروش گسترش عملکرد کیفیتکاربرانپورتال دانشگاهی
-
107.
مؤلف : باباصفری رنانی، احمد ؛
مجلة:تأمین اجتماعی»زمستان 1401 - شماره 66 (28 صفحة - من 139 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:آموزش ضمن خدمتمدیرانکیفیتکارکنانتامین اجتماعی
-
108.
مؤلف : صبور نهتانی، محمد ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1401 - شماره 4 (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:سودحسابرسیکیفیت سودفرآیند حسابرسیاطلاعاتکیفیتحسابرسحسابرسیمدلآزمون
-
109.
مؤلف : پرموز، مهناز ؛ حنیفی، فریبا ؛ كاتب مسؤول : صابر گرکانی، افسانه ؛
مجلة:مطالعات و تازه های روانشناختی نوجوان و جوان»پاییز و زمستان 1401، دوره سوم - شماره 2 (12 صفحة - من 266 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیکیفیتدوره ابتداییمدل مفهومیبرنامه ی درسی
-
110.
مؤلف : صالحی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1401 - شماره 39 (8 صفحة - من 31 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردکیفیتوفاداری مشتریرضایتمندی مشتریمشتریرضایت مشتریمشتریانارزیابیمشـتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (265 مقالة)
- ب (130 مقالة)
- علمی-ترویجی (50 مقالة)
- بین المللی (33 مقالة)
- الف (32 مقالة)
- A (18 مقالة)
- ملی (17 مقالة)
- B (16 مقالة)
- ج (11 مقالة)
- A+ (11 مقالة)
- C (8 مقالة)
- د (1 مقالة)
- منطقه ایی (1 مقالة)