کلمة المفتاح کیفیت برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمودی پاچال، زینب ؛ باشکوه اجیرلو، محمد ؛ كاتب مسؤول : زارعی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1396 - شماره 12 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 116 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برندآگاهی برندکیفیت برند
-
2.
مؤلف : عابدی، حسین ؛ وکیلباشی، مونا ؛ جناقی باف، فهیمه ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تیر 1398، سال دوم - شماره 5 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:هوش فرهنگیتصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
3.
مؤلف : عابدی، حسین ؛ وکیلباشی، مونا ؛ جناقی باف، فهیمه ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1398، سال دوم - شماره 7 (16 صفحة - من 11 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:هوش فرهنگیتصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند
-
4.
مؤلف : آذرپرا، رضا ؛ حمزوی، حسین ؛ محبی، عاطفه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (15 صفحة - من 77 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش برندنگرش برندکیفیت برند
-
5.
مؤلف : رحیمی، علی ؛ خراسانی، محمدامین ؛ كاتب مسؤول : رضوانی، محمد رضا ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»زمستان 1401- شماره 61 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 1019 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندارزش ویژه برندوفاداری برندآگاهی برندکیفیت برند