کلمة المفتاح کیفیت خدمات / (720 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بابایی طهرانی، حامد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (9 صفحة - من 1 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:فرسودگی شغلیکیفیت خدماتهوش رقابتیانعطاف پذیری سازمانی
-
2.
مؤلف : ابراهیمی فیروزآباد، زهرا ؛ شاهواروقی فراهانی، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (15 صفحة - من 1008 إلی 1022 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتعملکرد کسب و کاراستراتژی بازاریابینوآوری باز
-
3.
مؤلف : ثریای، سید مهدی ؛ زرهاشمی، قاسم ؛ اسکندری، محسن ؛ شادمان، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات دهمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق التصنيف عالمي (11 صفحة - من 1913 إلی 1923 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکیفیت خدماتشهرداری مشهدامیدشغلی
-
4.
كاتب مسؤول : تورجی زاده، محمد ؛ مؤلف : باقر صاد رنانی، مائده ؛ نظری، حامد ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1402، دوره سوم - شماره 14 (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمساجدفعالیت مذهبیمشارکت نمازگزاراننماز
-
5.
مؤلف : متین، میثم ؛ شهیم پرمهر، ضیاالدین ؛ طالبی، خدیجه ؛ سلیمانی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1402، دوره نهم - شماره 4 (26 صفحة - من 24 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتAHPسروکوالکانواداره کل امور مالیاتی البرزمشتریرضایت مشتریخدماتکارکنانمشتریانمؤدیانارزیابی کیفیت خدمات
-
6.
مؤلف : رستمی، پریا ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی التصنيف ملی (7 صفحة - من 43 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسلامتیبهداشت و درمان
-
7.
مؤلف : کرد، حامد ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رئیسی وانانی، امان ؛ یعقوبی، نورمحمد ؛ كاتب مسؤول : تقوا، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوب 3دولت سیارتحلیل مضمونمدلسازی تفسیری ساختاری
-
8.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 35 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
9.
مؤلف : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 188 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
10.
مؤلف : فاضلی، فائضه ؛ كاتب مسؤول : فلاح، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحة - من 186 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (210 مقالة)
- ب (121 مقالة)
- علمی-ترویجی (28 مقالة)
- B (16 مقالة)
- بین المللی (15 مقالة)
- A (14 مقالة)
- ج (14 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ملی (12 مقالة)
- C (9 مقالة)
- A+ (8 مقالة)
- د (5 مقالة)