کلمة المفتاح کیفیـت خـدمات وبسـایت / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تقی زاده، رازق ؛ سپیانی، بهار ؛ محمدی، فرشاد ؛ بیگی، فردین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (10 صفحة - من 360 إلی 369 )
الکلمات المفتاحية: مدلسازي معادلات ساختاريموفقيت تجارت الکترونيک رضايت الکترونيک کيفيت خدمات وب سايت
-
2.
مؤلف : شریفی، محمد ؛ كاتب مسؤول : مردانی، محمدرضا ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (19 صفحة - من 80 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
3.
كاتب مسؤول : مقوم، محمد حسين ؛ مؤلف : هدايتي شاهدي، سعيده ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 44 (20 صفحة - من 124 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:پذیرش مالیات الکترونیکیراحتی استفاده ادراک شدهکاربرد ادراک شده مالیات الکترونیکیمهرات های وب سایترضایت مودیانمودیان مالیاتی شهر یزدمالیاتیاطلاعاترضایت مودیان مالیاتیمالیات الکترونیکیادراک
-
4.
مؤلف : گلناری عباسی، جواد ؛ شیرعلی کلیشادی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحة - من 2544 إلی 2558 )
الکلمات المفتاحية:فروش الکترونیکیعوامل بحرانی موفقیتشخصیسازیکیفیت خدمات وبسایتسیستم پشتیبانی مشتریمشتریاطلاعاتوبسایتموفقیتمدلرضایت مشتریآنلاین
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ ایمان خان، نیلوفر ؛ اسماعیلی، عبدالرضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 473 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیتمایلات رفتاریکیفیـت خـدمات وبسـایتوبسـایت هـای خبرگزاری اینترنتیوبوبسایتمشتریکاربرانمدلرضایت مشتریاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)