کلمة المفتاح کیفیتگرایی / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : تری مکی ؛ کیتی مکی ؛ مترجم : آزاد، اسدالله ؛
مجلة:تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانههای عمومی»بهار 1372 - شماره 8 ISC (9 صفحة - من 37 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانکتابخانهکیفیتخدماتکیفیت گراییکتابدارانسازمانمدیران
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، قربانعلی ؛ صالحی، صادق ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»پاييز و زمستان 1378 - شماره 14 ISC (32 صفحة - من 107 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:برونگرادرونگرافعالیت پژوهشیپیمایشکیفیت گراییاعضای هیأتعلمیاعضای هیأتعلمی دانشگاهدانشگاهرگرسیونمتغیر وابسته
-
3.
مؤلف : سلطانی، ایرج ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1380 - شماره 117 (4 صفحة - من 62 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:کیفیتمدیرانمشتریسازمانکیفیتگراییتولیدمشتریان
-
4.
مؤلف : شید فر، مریم ؛ محمد زاده، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14 ISC (6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اصول مدیریتکیفیتانطباق با اهدافکیفیتگراییمدیرانمدیریتکارکنانژاپنسازمان
-
5.
مؤلف : عبداله فام، رحیم ؛ ابراهیم پور، داود ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناسی»زمستان 1388 - شماره 5 (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتکیفیت گراییارتقای کیفیتکیفیت خدمات آموزشیکارکنانکیفیتکارکنان دانشگاه آزاد اسلامی
-
6.
مؤلف : تقویان، ناصرالدین علی ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»پاییز 1390 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:روشکنش ارتباطیروش شناسیکمیت گراییکیفیت گراییفهم انتقادی
-
7.
مؤلف : اصغرپور، بهمن ؛ رهنورد، فرج اله ؛ فیروزفر، غلام حسین ؛
مجلة:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1395 - شماره 95 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 3 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتپاسخگوییشفافیتمنشور شهروندیتوجه و واکنششهرکیفیت گراییسازمان
-
8.
مؤلف : حبیبی، فخرالدین ؛ قهرمانی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2/1 (17 صفحة - من 21 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکرداثربخشیکیفیت گراییبهره وری سازمانیکارکنانضریب همبستگی پیرسونآزمون
-
9.
مؤلف : میرزایی دریانی، شهرام ؛ فشاری، مجید ؛ كاتب مسؤول : هوشیار سعدی، محمدعلی ؛
مجلة:مهندسی تصمیم»پاییز 1394، سال اول - شماره 4 (25 صفحة - من 152 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبهره وریرضایت مشتریبهبود عملکردمدیریت کیفیتکیفیت گرائیکارکنانTQMمدیریت کیفیت جامعکارشناسان
-
10.
مؤلف : غفوریان شاگردی، دکتر امیر ؛ زراعتکار، دکتر سمیه ؛ جلالی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : آیباغی اصفهانی، دکتر سعید ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (4 صفحة - من 151 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقرضایت مشتریکسب و کارکیفیتگرایی