بهار و تابستان 1385 - شماره 13 و 14
-
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ قدس، کامبیز ؛
(12 صفحة - من 3 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مشارکتینظام مشارکتبهرهوری مراکز تحقیقاتیمراکز تحقیق و توسعهبهرهوریتیم
-
مؤلف : نادر پور، محسن ؛
(8 صفحة - من 15 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بهبود کیفیتQFD,gaps کانومشتریمدل کانومشتریانQFDسلولخدماتالزاماتسازمانرقبا
-
مؤلف : اخوان، پیمان ؛ جعفری، مصطفی ؛
(10 صفحة - من 23 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشعوامل کلیدی موفقیتمدل مفهومیمدیرانعوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانشموفقیت مدیریت دانشاطلاعاتتکنولوژی اطلاعات
-
مؤلف : گل افشانی، ناهید ؛ مظفری، زینب ؛
(10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کثرتگراییپایاییرواییسازهکیفی و کمیپژوهشپژوهش کیفیآزمونپژوهشگرسنجش
-
مؤلف : پرند، کورش ؛ یادگارزاده، غلامرضا ؛
(12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابیآموزش عالیتضمین کیفیتاستاندارداعتبار سنجیسوئیساعتبارسنجیاعتباراعتبارسنجی و تضمین کیفیتآموزش
-
مؤلف : شید فر، مریم ؛ محمد زاده، علی رضا ؛
(6 صفحة - من 55 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اصول مدیریتکیفیتانطباق با اهدافکیفیتگراییمدیرانمدیریتکارکنانژاپنسازمان
-
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ خلجی علیایی، لیلا ؛
(6 صفحة - من 61 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیانبار داده و داده کاویسیستم مدیریت ارتباط با مشتریاطلاعاترضایت مشتریمشتریانفیلدبازارکاربر
-
مؤلف : دیوسالار، علی ؛ بهبود، وحید ؛
(8 صفحة - من 67 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشدادهکاویزنجیره تأمیناطلاعاتمشتریمدیریتمدیریت دانش مشتریمدیریت زنجیره تأمیندانشکاوی
-
مؤلف : باباییان پور، مرضیه ؛ علی احمدی، علی رضا ؛
(6 صفحة - من 99 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتاستراتژیطرحITدانشگاه
-
مؤلف : موسوی، فریبرز ؛ رضاییان، صدیقه ؛
(22 صفحة - من 105 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:QFDاستراتژی بهبود کیفیتgapsکانوگردشگریمشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتالکترونیکیمدیریتمدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریبازاریابیتوریسم
-
مؤلف : طالبی، داود ؛ زاهدی، لیلا ؛
(16 صفحة - من 127 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:نشاط1عوامل شغلی2عوامل سازمانی3عوامل مدیریتی4عوامل رفاهی5ساپکو6نشاط کارکنانشرکت ساپکومدیرشغلیمدیریتوزنانرژیسازمان
-
مؤلف : زندوانیان، احمد ؛ مهرعلیزاده، یدالله ؛
(10 صفحة - من 143 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینیمدیریت آموزشینظریه آشوبمدیرانمدیریتسیستممدارس