کلمة المفتاح یادگیری معنادار / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قاسمی، محمدرضا ؛ احمدی، رضا ؛ غضنفری، احمد ؛ كاتب مسؤول : چرامی، مریم ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»زمستان 1400 - شماره 86 التصنيف A+ (Azad University/ISC (9 صفحة - من 189 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:روش یادگیری درحد تسلطیادگیری هوشمندمفاهیم پایه ریاضیدانش آموزان پسر پایه دوم ابتدایییادگیری معنادارروش یادگیری در حد تسلطآموزشدانشآموزان
-
2.
كاتب مسؤول : صفیان جوزدانی، زهرا ؛ مؤلف : سعادت نیا، رضا ؛
مجلة:آموزه های قرآنی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 197 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:قرآنآزوبلتحکیم ساختار شناختییادگیری معنادارتعزیز البنیة المعرفیّةالتعلّم ذو المعنیاوزوبلالقرآن
-
3.
مؤلف : خواجوی، شکراله ؛ نحاس، کاظم ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»پاییز 1398، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 393 إلی 412 )
الکلمات المفتاحية:نقشه مفهومییادگیری معنادارحسابداری میانه
-
4.
كاتب مسؤول : افتخاری، حجت ؛ مؤلف : مکی ابادی، مریم ؛
مجلة:آموزش پژوهی»تابستان 1398- شماره 18 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری معناداردرس پژوهیروش تدریس پیش سازماندهندهخاصیت توزیع پذیری.
-
5.
مؤلف : کوهستانیان، مجید ؛
مجلة:رشد آموزش علوم زمین»زمستان 1397 - شماره 83 (13 صفحة - من 39 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:زمینشناسییادگیری شناختییادگیری معنادارآزوبلنقشه مفهومی سلسلهمراتبی
-
6.
مؤلف : مکلف سربند، خلیل ؛ شهبازی، افشین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (15 صفحة - من 419 إلی 433 )
الکلمات المفتاحية:نقشه مفهومی ساخت گرایی یادگیري معنادار
-
7.
مؤلف : کاردان حلوایی، ژیلا ؛ حاتمی، جواد ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسازنده گرایینقشه مفهومییادگیری معناداردانش آموزان دوره متوسطهتجارب دبیران و اساتیدپیشرفت تحصیلی دانشآموزاناطلاعاتفراگیرانپژوهشآموزش
-
8.
مؤلف : نیک سیر، فریبا ؛
مجلة:ترویج علم»بهار و تابستان 1393 - شماره 6 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 85 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:نقشه مفهومیدرک مطلب شنیدارییادگیری معنادارتفکر انتقادی و خلاقزبان آموزان سطح متوسط ایرانی
-
9.
كاتب مسؤول : حاتمی، جواد ؛ مؤلف : فتحی آذر، اسکندر ؛ کاردان، ژیلا ؛
مجلة:تدریس پژوهی»زمستان 1392 - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیسازنده گرایییادگیری معنادارتدریس نقشه مفهومینقشه مفهومیارائه و ساخت نقشه مفهومیدانشآموزانآزموندرس فیزیکدانشساختفراگیران
-
10.
مؤلف : امینی فر، الهه ؛ بهاءلو هوره، کبری ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری معنادارمدلیابیتبدیلات لاپلاس
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)