زمستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : صحرایی، رضا مراد ؛ خالقی زاده، شراره ؛
(34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای یادگیریمهارتهای زبانیآموزش زبان فارسیآموزش راهبردی
-
مؤلف : امینی فر، الهه ؛ بهاءلو هوره، کبری ؛
(10 صفحة - من 35 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری معنادارمدلیابیتبدیلات لاپلاس
-
مؤلف : علی آبادی، خدیجه ؛
(24 صفحة - من 45 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیتکنولوژی آموزشییازنگری
-
مؤلف : سواری، کریم ؛ نیسی، عبدالکاظم ؛
(14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:خود اثربخشیخود تنظیمی تحصیلیگرایش به تکالیف درسی
-
مؤلف : زیرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
(22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:روشهای آموزشیروش تلفیقییادگیری معنادارروش نقشه های مفهومیارزشیابی ساختگرایانهفرایندیاددهی و یادگیری
-
مؤلف : ملکی، حسن ؛ دلاور، علی ؛ احمدی، غلامعلی ؛ حاجی تبار فیروزجائی، محسن ؛
(46 صفحة - من 105 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:برنامه درسیبرنامه درسی قصد شدهبرنامه درسی اجرا شدهبرنامه درسی کسب شده
-
مؤلف : بیرامی، منصور ؛ هاشمی، تورج ؛ فتحی آذر، اسکندر ؛ علائی، پروانه ؛
(26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نوجواندانشآموزدخترقلدری در مدرسهکیفیت ارتباط معلمقلدری سنتیقلدری سایبری
-
مؤلف : برزگر بفرویی، کاظم ؛ سعدی پور، اسماعیل ؛ ابراهیمی قوام، صغری ؛ فرخی، نور علی ؛
(34 صفحة - من 177 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:خودکارآمدی تحصیلیباورهای معرفت شناختیادراک از محیط یادگیری سازندهگراراهبردهای شناختی سطح بالاعملکرد شیمی
-
مؤلف : رضائی، اکبر ؛ خورشا، محسن ؛ مقامی، حمید رضا ؛
(24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد تحصیلیویژگیهای شخصیتیباورهای انگیزشیاستراتژیهای یادگیری