پاییز 1395 - شماره 41 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : رستمی، کاوه ؛ فیاض، ایراندخت ؛ قاسمی، امید ؛
(13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:خلاقیتتورنسداستانهای فکری فیلیپکم
-
مؤلف : کولایی نژاد، جمالالدین ؛ حسنی، کاظم ؛ عبدی پور، فوزیه ؛ فرامرزی، صحرا ؛
(13 صفحة - من 15 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:خواندن و نوشتنکودکان دو زبانهآموزش کتاب کمکدرسی
-
مؤلف : بادله، علیرضا ؛
(29 صفحة - من 29 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مهارتهای خواندن و شنیدن درس زبان انگلیسییادگیری-یادداریتابلوی هوشمند
-
مؤلف : زوار، تقی ؛ مصرآبادی، جواد ؛ امیریان، لیلا ؛
(20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:خوداثرمندینقشه مفهومیحیطههای یادگیری
-
مؤلف : خیری گلسفیدی، طاهره ؛ قهاری، شهربانو ؛ نظریان، بلال ؛
(11 صفحة - من 79 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهانگیزش پیشرفتآموزش زبان انگلیسیزبان خارجه
-
مؤلف : مرادی، مرتضی ؛ شاهمرادی، حسین ؛ محمودی، معصومه ؛ شیبانی، امالبنین ؛
(34 صفحة - من 91 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:الگوهای ارتباطی خانوادهسرزندگی تحصیلیابعاد خودکارآمدیجهتگیریهای دینی
-
مؤلف : فتحی آشتیانی، مینا ؛ اخوان تفتی، مهناز ؛ خادمی، ملوک ؛
(17 صفحة - من 125 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:ناتوانیهای یادگیریحافظه کاریآموزش شناختیسرعت پردازش
-
مؤلف : رسولی، بهنام ؛ علی آبادی، خدیجه ؛ آزادی پرند، فرشته ؛
(20 صفحة - من 143 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:طراحی آموزشیآموزش الکترونیکیرویدادهای آموزشیالگوی طراحی آموزشی گانیه و بریگز
-
مؤلف : فرهادی، مهران ؛ محققی، حسین ؛ عبدالهی مقدم، مریم ؛ حسنوند، فضل اله ؛
(22 صفحة - من 163 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:دانشجویانشادکامیسبکهای مقابله با استرستابآوری روانشناختی