کلمة المفتاح اجتماع برند آنلاین / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سیم خواه، مسعود ؛ محمدخانی، الهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1397 - شماره 26 (31 صفحة - من 5 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:تعهدوفاداریاجتماع برند آنلاینهم خلقی ارزش
-
2.
مؤلف : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1395 - شماره 33 (32 صفحة - من 19 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیارزش ویژه برندعملکرد برنداجتماع برندمدلمشتریارزش ویژهاجتماع برند آنلاینفرضیهتعدیلرسانههای اجتماعی