کلمة المفتاح ارزش تاثیرگذاری مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سهرینی، جمال ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (15 صفحة - من 2724 إلی 2738 )
الکلمات المفتاحية:مشارکت مشتریارزش مشارکت مشتریهم آفرینی ارزشارزش تاثیرگذاری مشتری
-
2.
مؤلف : سوار جوقان، فریبا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 1117 إلی 1135 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شده ارزش تاثیرگذاری مشتری مشتریان رابطه گرا مشتریان غیر رابطه.
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)