کلمة المفتاح ارزش ویژه برند خدمات / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاه حسینی، محمد علی ؛ اخلاصی، امیر ؛ رحمانی، کمال ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 63 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریآمیخته بازاریابی خدماتارزش ویژه برند خدماترفتار خرید مصرف کنندهادراک مصرف کنندهعکس العمل درونیرفتار خرید مشتریمشتریرفتار خریدمشتریانادراکارزش ویژهبانک
-
2.
مؤلف : گیاه چین، مهدی ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 189 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:خدماتservicesبرند سازی خدماتیمعنی برندِ خدماتیمنظر خدماتارزش ويژه برندِ خدماتمطابقهفاعلمفعولوندزبانمتعدیکیمیا
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)