کلمة المفتاح استراتژی جایگاه یابی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صادقی پور قوام اباد، محمد سینا ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 18 (15 صفحة - من 85 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:رقبابرنداستراتژی جایگاه یابیقابلیت بازاریابی
-
2.
مترجم : معینی، حسین ؛ شفیعی، مرتضی ؛
مجلة:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (5 صفحة - من 54 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بانکجایگاهیابیبازارمشتریمشتریانکارکنانرقابتیخدماتاستراتژی
-
3.
مؤلف : ناظمی، شمس الدین ؛ وصال، حسین ؛
مجلة:دانشور رفتار»تیر 1386 - شماره 23 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 13 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل سلسله مراتبیمشتریجایگاه محصولتصمیم گیری با معیارهای چندگانهجایگاه رقابتیاستراتژی جایگاه یابیخرده فروشی
-
4.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ فیروزیان، مریم ؛
مجلة:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (5 صفحة - من 35 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:بازارجایگاهیابیمشتریمصرفکنندهبازار هدفاطلاعاتاستراتژیبازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید 1 |
مجلة دانشور رفتار 1 |
مجلة تدبیر 1 |
مجلة مدیریت 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)