کلمة المفتاح اعتماد مشتريان / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدری، حامد ؛ موسی خانی، مرتضی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 201 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتريانکيفيت خدمات الکترونيککيفيت خدمات سنتیرضايت مشترياناعتماد مشتريانحداقل مربعات جزيی- مدلسازی معادلات ساختاریمشتریانبانکرضایت مشتریکیفیت خدماتالکترونیکبانکداریمدل
-
2.
مؤلف : جعفری، سیدمحمدباقر ؛ حمیدی زاده، علی ؛ مؤدب، محدثه سادات ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 531 إلی 552 )
الکلمات المفتاحية:رضایتخودکارآمدیبانکداری الکترونیکیبانکداری همراهاعتماد مشتریانبانکمشتریبانکداری همراهکیفیت اطلاعاتمشتریانکاربراناعتماد
-
3.
مؤلف : ناصر نصیر، اکبر ؛ مارکوسیان، شوبرت ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (9 صفحة - من 80 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به فروشندهاعتماد به محصولریسک ادراکشده و رفتار خرید آنلاینریسکاعتماد مشتریاعتماد مشتریان
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحسین ؛ شکاری، عاطفه ؛ شتاب بوشهری، ناهید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1395 - شماره 40 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 131 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خریداعتماد مشتریانتبلیغات دهانبهدهانمشتریمشتریانقصد خریداعتماداعتماد مشتریقصد خرید مشتری
-
5.
مؤلف : قربانی، عادل ؛ وظیفه دمیرچی، قادر ؛ قاض، صالح ؛
مجلة:کار و جامعه»مهر 1396 - شماره209 (17 صفحة - من 52 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدبازاریابی سبزاعتماد مشتریانفروشگاه های رفاه
-
6.
مؤلف : امامی، لطیف ؛ كاتب مسؤول : نمامیان، فرشید ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (10 صفحة - من 131 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبانکداری الکترونیکیهنجارهای ذهنیمفید بودنسهولت بکارگیریاعتماد مشتریان
-
7.
مؤلف : غیور، دکتر سیدمرتضی ؛ رجوعی، دکتر مرتضی ؛ ولی زاده مقدم، طاهره ؛ رئیس الساداتی، سید فرهاد ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1398، سال چهاردهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 121 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعی شرکتاعتماد مشتریانارزش ویژهی برندشهرت اخلاقی
-
8.
مؤلف : بینا، سمیه ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1398 - شماره 19 (جلد سوم) (13 صفحة - من 32 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:سهولت استفادهاعتماد مشتریاننگرش افرادآگاهی از خدماترضایت و وفاداری مشتری
-
9.
مؤلف : عباسیفر، الناز ؛ شایان، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (17 صفحة - من 2776 إلی 2792 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کارهای کوچکمدلسازی معادلات ساختاریشهرت برنداعتماد مشتریانبرنامههای کاربردی شبکههای اجتماعیشهرتبرنامهشبکههای اجتماعیمدلرگرسیون
-
10.
كاتب مسؤول : محرابیان، پژمان ؛
مجلة:اقتصاد و برنامه ریزی شهری»بهار 1399 - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 53 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانارزش ادراکشدهاعتماد مشتریانخدمات الکترونیک شهرداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)