کلمة المفتاح آگهی های تلویزیونی / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : صادقی جعفری، جواد ؛ مؤلف : شهبازی، رامتین ؛ ادیب، ادینه ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1400 - شماره 37 (46 صفحة - من 153 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:آگهی های تلویزیونینشانه شناختیارزش های دینیشبکه یک سیما
-
2.
مؤلف : طاهری، افسانه ؛ فولادی، دانوش ؛
مجلة:مدیریت رسانه»اسفند 1395 - شماره 28 (14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مشتریآگهی های تلویزیونیفیزیولوژی عصبیاختلاف های جنسیتی
-
3.
مؤلف : دایگنولت، پنهلوپه ؛ سوروکا، استوارت ؛ گیاسون، تیری ؛ مترجم : ملایی، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1394 - شماره 10 و 11 (34 صفحة - من 127 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات سیاسیآگهی های تلویزیونیارتباطات سیاسیتبلیغات منفیآگهی های انتخاباتی تلویزیونیتاثیر آگهی های تلویزیونیواکنش شناختیواکنش های فیزیولوژیکآزمایش های تجربی
-
4.
مؤلف : موسوی لر، اشرف السادات ؛ لیلیان، شبنم ؛
مجلة:جلوه هنر»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:سنتمدرنآگهی های تلویزیونیبازنمایی زننشا نداری
-
5.
مؤلف : وارسته فر، افسانه ؛ مومنی، عابدین ؛ مصلحی جنابیان، نرگس ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1391 - شماره 17 (28 صفحة - من 113 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:آگهی های تلویزیونیتصویر رسانه ای زنجامعه شناسی زنانزن در رسانه ملی
-
6.
مؤلف : خواجه ئیان، داتیس ؛
مجلة:رسانه»بهار 1391 - شماره 86 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 165 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت رسانهصدا و سیماصنعت تبلیغاتاقتصاد رسانهآگهیهای تلویزیونی
-
7.
مؤلف : عبداللهیان، حمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجلة:مطالعات و تحقیقات اجتماعی در ایران»بهار 1391، دوره اول - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 89 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:ساختارگرایینشانه شناسیآگهی های تلویزیونیتبلیغات تجاریارزش های فرهنگی
-
8.
مؤلف : عبداللهیان، دکترحمید ؛ حسنی، حسین ؛
مجلة:علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)»زمستان 1388 - شماره 47 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 125 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:اسلامرسانه هااﻳﺮانتبليغاتاسلاميآگهي هاي تلويزيونيگفتمان ايراني
-
9.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ هدایتی، شهره ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی روانشناختی زنان»بهار 1384 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:تصویرسازی نقش جنسیتآگهی های بازرگانیآگهی های تلویزیونیکلیشه های نقش جنسیتآگهیزنانمردانبازرگانی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)