کلمة المفتاح بازاریابی اخلاقی / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : قزلسفلو، حمیدرضا ؛ مؤلف : چوری، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1400 - شماره 69 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 298 إلی 323 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیشبکههای مجازیکوید 19رابطه برند- مشتری
-
12.
مؤلف : رضاییان، محیا ؛ كاتب مسؤول : عسگری، محمد هادی ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندبازاریابی اخلاقیارزش ویژه مارک تجاریقصد خرید مجدد مصرف کنندهقصد خرید مجددقصد خرید مجدد مشتریانمشتریمشتریانفروشگاه اینترنتی دیجی کالا
-
13.
مؤلف : کافی لاله، یونس ؛ موتمنی، دکتر علیرضا ؛ پیوسته، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، دکتر حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (5 صفحة - من 76 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهشبکه های اجتماعیارزش ویژه برندبازاریابی اخلاقی
-
14.
مؤلف : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 81 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان مصرف کنندهکودک
-
15.
كاتب مسؤول : اسکندرپور، بهروز ؛ مؤلف : حیدری عراقی، بابک ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:داروسازیاعتبار برندبازاریابی اخلاقیاستراتژی احیای خدماتمشتریدارویی
-
16.
مؤلف : اسماعیلی، مهدی ؛ مومنی نصراباد علیا، امین ؛ اکبری، سعیده ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (9 صفحة - من 102 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندبازاریابی اخلاقیمشتریان بانک سپه شهر تهران
-
17.
كاتب مسؤول : اسماعیلی، مهدی ؛ مؤلف : مومنی نصرآباد علیا، امین ؛ اکبری، سعیده ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (8 صفحة - من 622 إلی 629 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقی وفاداری برند مشتریان بانک سپه شهر تهران
-
18.
مؤلف : کمالی، سید ناصر ؛ محبی، دکتر سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : حسنپور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 103 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اخلاقیفیلم سازیصنعت شبکه نمایش خانگی
-
19.
مؤلف : خجسته، نازنین ؛ شبگو منصف، دکتر سید محمود ؛ شاهرودی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : چیرانی، دکتر ابراهیم ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 134 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیبازاریابی اخلاقیبازاریابی محتوا
-
20.
مؤلف : نیکبخت، محمد ؛ مومنی، دکتر ماندان ؛ كاتب مسؤول : حق شناس، دکتر فریده ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 176 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکدارینظریه داده بنیادبازاریابی اخلاقی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (12 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)