کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (63 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : رضازاده، مهدي ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»زمستان1401، دوره جدید - شماره 59 (14 صفحة - من 489 إلی 502 )
الکلمات المفتاحية:توسعه محصولبازاریابی الکترونیکیفرهنگ نوآوریمدلاطلاعاتمشتری
-
12.
مؤلف : برهانی نژاد، عبدالرضا ؛ رضوانی چمن زمین، موسی ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ كاتب مسؤول : علی زاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی کارآفرینانهتمایل خریدتمایز شخصیت برند
-
13.
مؤلف : روفه گری نژاد، نگین ؛ صفانیا، علی محمد ؛ درودیان، علی اصغر ؛ كاتب مسؤول : فراهانی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 29 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیشرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیصنایع ورزش
-
14.
مؤلف : فلاحی، مصطفی ؛ خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصنعتورزشبازاریابی الکترونیکیتولیدی
-
15.
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)
كاتب مسؤول : فراهانی، زهرا ؛ مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 50 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیعملکرد کسب و کارها
-
16.
مؤلف : کشتگر، نفیسه ؛ مرتضی نژاد، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (7 صفحة - من 12 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي الکترونيکي کرونا ويروس کوويد١٩
-
17.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ كاتب مسؤول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخش
-
18.
مؤلف : دادشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1401 - شماره 36 (جلد اول) (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاربازاریابیاطلاعاتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
19.
مؤلف : جعفری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 629 إلی 641 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبازاریابی الکترونیکیبانک انصارهوش مندی رقابتی
-
20.
كاتب مسؤول : داداشی جو کندان، علیرضا ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1401 - شماره 35 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاراطلاعاتفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (17 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (3 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)