کلمة المفتاح بازاریابی عصبپایه / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جندقی، غلامرضا ؛ مؤلف : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 679 إلی 701 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
2.
مؤلف : سعیدی، محمد تقی ؛ فاطمی، فرشاد ؛ كاتب مسؤول : نظری، محمد علی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1400، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:تصمیمگیریمحصولسوگیریشناختیبازاریابیعصبپایه
-
3.
مؤلف : شهریاری، مهری ؛ زارعی، عظیم ؛ کاشی، احسان ؛ كاتب مسؤول : فیض، داود ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 69 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:جنسیترفتار خریدبازاریابی عصبپایهالگوی حرکتی مشتریانخرید فروشگاهیفروشگاهمشتریمشتریانرفتارحرکتزنانروش