کلمة المفتاح بعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : بوذری، حسین ؛ مؤلف : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 17 (11 صفحة - من 12 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فرهنگیبعد پاسخگویی کیفیت خدمات درک شدهخشنودی مشتری ارزش های شخصیمشتریمشتریانارزشفرهنگی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری 1 |