کلمة المفتاح تبلیغات بازرگانی / (79 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : ساروخانی، باقر ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 37 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبرسانه ملیتبلیغات بازرگانیتبلیغاتاطلاعاتپیامرسـانهمدل
-
12.
مؤلف : مسعودی، دکتر امید علی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 169 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:روش تحقیقتحقیق کیفیتحقیق کمیمخاطبانتبلیغات بازرگانیرسانه های جدیدتبلیغاتتحقیقروشرسانهارتباطاتآگهیلاسول
-
13.
مؤلف : خیری، حسن ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 201 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:فطرتارشادتبلیغات بازرگانینظام انسانشناختیالگوی نظام تبلیغاتیتبلیغاتانسانرسانهاسلامیدینینفس
-
14.
مؤلف : همایون، محمدهادی ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 103 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تجاریفرهنگ تودهتبلیغات بازرگانیالگوی اسلامیایرانی پیشرفتتبلیغاتاسلامیاخلاقآگهیانسانجامعه
-
15.
مؤلف : اسماعیلی، محسن ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 11 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغات بازرگانیاخلاق رسانهحقوق و اخلاقاخلاق تبلیغاتاخلاقتبلیغاتحقوقاقتصادیاسلام
-
16.
مؤلف : شرف الدین، سیدحسین ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 59 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقکارکردفقهرسانههنجارتبلیغات بازرگانیتبلیغاتاسلامیمخاطبانآگهیفقهیمصرفرسانه ملیمشتری
-
17.
مؤلف : نعمتیانارکی، داود ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 135 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبتبلیغات بازرگانیکالای مصرفیمخاطب مفروضفراگرد تبلیغتبلیغتلویزیونیپیامرسانهاطلاعاتمصرف
-
18.
كاتب مسؤول : سلیمی، علیرضا ؛ مؤلف : یوسف، مهدی ؛ حسینی، علیرضا ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:قواعد فقهیتحلیل محتواتدلیستبلیغات بازرگانینجش
-
19.
كاتب مسؤول : خیاط، محمدعلی ؛ مؤلف : نصراللهی، محمدصادق ؛ غفاری، محمد ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:رسانهآسیب شناسیرسانه ملیصدا و سیماتبلیغات بازرگانیتوسعه برندکالای ملی
-
20.
مؤلف : نقیب السادات، سیدرضا ؛ فرهمندزاد، انسیه ؛
مجلة:علوم خبری»زمستان 1398 - شماره 32 (39 صفحة - من 123 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:ساختارتحلیل محتواتلویزیونتبلیغات بازرگانیشبکه اول و دوم سیماتبلیغاتجاذبهشبکه اولرنگ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)