کلمة المفتاح تبلیغات تلویزیونی / (54 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حبیب نژاد، سیداحمد ؛ كاتب مسؤول : مرادیان نیری، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه حقوق اسلامی»پاییز 1403 - شماره 65 ، ب (Ministry of Science/ISC (44 صفحة - من 629 إلی 672 )
الکلمات المفتاحية:عدالت اجتماعیفرهنگتبلیغات تلویزیونیحقوق رسانهآگهیهای بازرگانیقوانین تبلیغاتی
-
2.
مؤلف : وظیفه، رسول ؛ محمدی، الهوردی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 33 (25 صفحة - من 161 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیتجارت اجتماعیتبلیغات تلویزیونی.
-
3.
مؤلف : حبیبالهی، مجتبی ؛ شاکرینژاد، محسن ؛ حاتمی، محمد ؛ كاتب مسؤول : حسینی، سیدبشیر ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1401 - شماره 109 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 59 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:کودکانتبلیغات تلویزیونیحقوق رسانهای کودکانحقوق مخاطبقوانین تبلیغات
-
4.
مؤلف : حمل آبادی، محمد ؛ جعفری، علی ؛
مجلة:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»بهار 1400 - شماره 62 ، الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 315 إلی 337 )
الکلمات المفتاحية:استان اردبیلصنعت توریسمتبلیغات تلویزیونیجاذبه های توریستیگردشگریتوسعه صنعت گردشگری
-
5.
مؤلف : اعظم کثیری، آتوسا ؛ سماواتی، نازنین ؛
مجلة:پژوهش های نوین علوم جغرافیایی، معماری و شهرسازی»زمستان 1399، سال سوم - شماره 27 (17 صفحة - من 135 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنشانهشناسیآگهی تجاریتبلیغات تلویزیونی
-
6.
كاتب مسؤول : سربخش، رضا ؛ مؤلف : میرزاپور، حسین ؛ سربخش، ريوف ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1399، ویژه نامه ((همایش علمی رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی)) ، ب (Ministry of Science (27 صفحة - من 33 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات تلویزیونیگرافیک متحرکپویانمایی دوبعدیلوگوموشن
-
7.
مؤلف : محمدی، داود ؛ مؤمنی، سارا ؛ كاتب مسؤول : لبافی، سمیه ؛
مجلة:دین و ارتباطات»پاییز و زمستان 1399 - شماره 58 ، ج (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 333 إلی 379 )
الکلمات المفتاحية:تصویرسازیتبلیغات تلویزیونیخانوادۀ ایرانیسبک زندگی ایرانیانصداوسیمای جمهوری اسلامی ایرانسبک زندگیگفتمانتصویر
-
8.
كاتب مسؤول : امیری، نادر ؛ مؤلف : یاوری، فراز ؛
مجلة:جهانی رسانه»پاییز و زمستان 1399 - شماره 30 ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:رسانهنظریه ادبیروایت شناسیتبلیغات تلویزیونیبازیگر تبلیغاتتبلیغاتبازیگرمشتریمخاطبمصرفتحلیلپژوهش
-
9.
مؤلف : نعمتیانارکی، داود ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1399 - (ویژه نامه همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی) ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 135 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبتبلیغات بازرگانیکالای مصرفیمخاطب مفروضفراگرد تبلیغتبلیغتلویزیونیپیامرسانهاطلاعاتمصرف
-
10.
مؤلف : شادجو، نرگس ؛ نوابخش، مهرداد ؛ كاتب مسؤول : ساروخانی، باقر ؛
مجلة:زن و جامعه»زمستان 1398، سال دهم - شماره 4 ، A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 261 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:مصرفرسانهتبلیغتوسعه فرهنگیمصرف کنندهکالاتلویزیونتبلیغاتنگرشتبلیغات تلویزیونی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- علمی-پژوهشی (7 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)