کلمة المفتاح تجارت اجتماعی / (40 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : قهرمانی شهرکی، منیره ؛ ابراهیمی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛
مجلة:روانشناسی فرهنگی زن»بهار 1401- شماره 51 التصنيف A+ (Azad University/ISC (8 صفحة - من 50 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تجارت اجتماعیمزایای ادراکشدهمشتریان زن خرده فروشیهای آنلاین
-
12.
كاتب مسؤول : سهرابی، بابک ؛ مؤلف : مانیان، امیر ؛ رئیسی وانانی، ایمان ؛ پورموسی آبکنار، سعیده ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 657 إلی 676 )
الکلمات المفتاحية:خوشه بندیمدل کسبوکارتجارت اجتماعیموبایل اپمولفه هـای مـدل کسـب وکـارهـا
-
13.
كاتب مسؤول : ابراهیمی تبار، مسلم ؛ مؤلف : غفاری، محمد ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»زمستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science (36 صفحة - من 91 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیقصد استفادهعوامل کششیتجارت اجتماعیتجارت الکترونیکیمشتریانپژوهش
-
14.
مؤلف : ساجدی خواه، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ شاهین، آرش ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1400 - شماره 63 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رگرسیون تابعیعملکرد فروشتجارت اجتماعیتوصیه مشتریانمحصولات تجربیمحصولفروشمشتریانکاربراننظراتفـروشبـا
-
15.
مدلسازی بازاریابی توصیه ای الکترونیکی بر مبنای متن کاوی نظرات کاربران، رویکردی نوین بر تجارتاجتماعی
مؤلف : رمضانی، الهام ؛ برادران، وحید ؛ شعار، مریم ؛ كاتب مسؤول : رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:مدیریت فردا»پاییز 1400 - شماره 68 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 257 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:برندتجارت اجتماعیمتنکاویتوصیه ای الکترونیکینظرات آنلاین مشتریان
-
16.
مؤلف : کوشا، بهناز ؛ دانایی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : رشیدی، احتشام ؛
مجلة:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 96 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تجارت اجتماعیاینستاگرامافراد مشهورنگرش به نشان تجاریجذابیت محصول
-
17.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : عزیزخواه آلانق، سعیده ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 373 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدتجارت اجتماعیساختار تجارت اجتماعی
-
18.
كاتب مسؤول : پوطی، نسیبه ؛ مؤلف : تقوی فرد، محمدتقی ؛ تقوا، محمدرضا ؛ فتحیان، محمد ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل شکافمرور نظاممندپذیرش نوآوریتجارت اجتماعیاجتماعیپذیرش تجارت اجتماعیمشتریهـاپژوهشبـهپلتفرمپـژوهش
-
19.
مؤلف : مصباحی جهرمی، نگارالسادات ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراج الدین ؛ باقری، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1399- شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 221 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:تجارت اجتماعیخلاء های قانونیسرمایه اجتماعیکسب و کارهای نوپاخلاء های رفتاری
-
20.
كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مؤلف : کشاورز رضایی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریتجارت اجتماعیشبکه اینستاگرامتوسعه تجارت اجتماعیعواملکاربراناینستاگرامتجارت الکترونیکیمدلتجربه خرید آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (20 مقالة)
- الف (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)