کلمة المفتاح تجربه دیجیتال مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اوسطی، مریم ؛ آقایی، محمد ؛ کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حسنقلی پوریاسوری، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1402 - شماره 67 التصنيف A (Azad University/ISC (41 صفحة - من 60 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریفروشگاههای زنجیرهایبازاریابی دیجیتالتجربۀ دیجیتال مشتریقابلیتهای بازاریابی دیجیتال
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی، احسان ؛ مؤلف : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 37 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مدیریت بهره وری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)