کلمة المفتاح تحریم برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شرفی، وحید ؛ مؤلف : فیض، محمد رسول ؛ فقیهی، سیما ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 177 إلی 198 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ مشتریمداریانگیزههای خریدتحریم برندترجیحات مشتریانشایستگیهای رفتاری
-
2.
كاتب مسؤول : صادق وزیری، فراز ؛ مؤلف : شجاع، علی ؛ زراوندی، حامد ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 55 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تحریم برندتخلفات اخلاقی برنداحساس تنفر درک شدهاحساس خیانت درک شدهتولید محتوا توسط کاربرتنفرمصرفکنندهپژوهشتحریماحساس
-
3.
كاتب مسؤول : حکیمی، ایمان ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 124 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:قضاوت محصولتحریم برندخصومت مذهبیکارزار تحریمکشور مبدا محصولتحریممصرفمحصولمصرفکنندگانقضاوتکشور مبدأپژوهش