کلمة المفتاح ترفیعات فروش / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مریخ نژاد اصل، آیدا ؛ محترم، رحیم ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:مزایای کاربردیمزایای لذتجویانهمزایای ارتباطینمایش (ارائه) برندترفیعات فروش
-
2.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جبارزاده کرباسی، بهرام ؛ جنگی پور افشار، پریا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 107 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:ترفیعات فروشبازار خاکستریکیفیت ادراکشدهمصرف پرستیژی
-
3.
مؤلف : شاه طهماسبی، اسماعیل ؛ عندلیب، بردیا ؛ غلامعلی زاده، ابوذر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1394 - شماره 71 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 38 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغارزش ویژه برندترفیعات فروش
-
4.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ خلیفه، مجتبی ؛ سمیع زاده، مهدی ؛ حسینی، سید مجتبی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدیریت ارتباط با مشتریارزش ویژۀ برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مصرفکنندهترفیعات فروشترفیعاتادراکپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- B (1 مقالة)