کلمة المفتاح تصوير نام تجاری / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مترجم : گروه مترجمان میثاق مدیران ؛
مجلة:میثاق مدیران»اسفند 1385 و فروردین 1386 - شماره 20 (4 صفحة - من 39 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نامهای تجاریمشتریاناینترنتمدیراننام تجاری شرکتخدمات
-
2.
مؤلف : نوربخش، کامران ؛ ارغوانی، علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان و پاییز 1387 - شماره 40 ISC (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:نگرشنام تجاریوابستههای نام تجاریدرک از نام تجاریوفاداری به نام تجاریاطلاعاتمصرفکنندگانمشتریتلویزیونتجربه نام تجاریدرک نام تجاری
-
3.
مؤلف : فرد صبوری، متین ؛ طالقانی، محمد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:میثاق مدیران»آذر 1387 - شماره 35 (6 صفحة - من 73 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریمشتریبازارارزش ویژه نام تجاریمشتریانوفاداری نام تجاریمصرفکنندهتمایز
-
4.
مؤلف : موسوی بصیر، سید مسلم ؛ صیادی، مریم ؛
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»دوره جدید، مرداد 1389 - شماره 43 (4 صفحة - من 20 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریمشتریمصرفکنندگانمشتریانهویت نام تجاریهویتتصویر نام تجاریادراک
-
5.
مؤلف : برهانی، لیلا ؛ نوری، ابوالقاسم ؛ مولوی، حسین ؛ سماواتیان، حسین ؛
مجلة:پژوهش های علوم شناختی و رفتاری»بهار و تابستان 1393 - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 115 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:کيفيت خدماتوفاداری مشتريانرضايت مشتريانتصوير سازمانتصوير نام تجاریمشتریرضایت مشتریوفاداری مشتریبانک
-
6.
مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : حسین زاده امام، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1393، سال نهم - شماره 23 (22 صفحة - من 19 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:گواهی شخصیت مشهورریسک مجادلهایاعتبار شخصیت مشهورتناسب شخصیت مشهور یا محصولگروه مرجعتصویر نام تجاری
-
7.
مؤلف : بنیادی نائینی، علی ؛ نمکی، سمانه ؛ فاتحی، مونا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1393، دوره چهارم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشترینام تجاری خدماتکیفیت خدماتارزش ادراک شدهمشتریادراک مشتریکارکناننام تجاری
-
8.
مؤلف : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1394، دوره هفتم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 445 إلی 462 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژة برندتعمیم نام تجاریشخصیت نامتجارینگرش مصرفکنندهنام تجاریمصرفکنندهتداعیهای نام تجاریرفتار مصرفکننده
-
9.
كاتب مسؤول : رجوعی، مرتضی ؛ مؤلف : مجدی یزدی، کاظم ؛ شیخ الاسلامی، زینب ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 78 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهاعتماد مشتریقیمت ادراک شدهنیات رفتاریتصویر نام تجاری
-
10.
مؤلف : مجیبی، تورج ؛ اصلانی، ندا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (21 صفحة - من 1657 إلی 1677 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعي وفاداری نام تجاریي تصویر نام تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)