کلمة المفتاح تمایل به پرداخت قیمت بالاتر / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زمانی مقدم، افسانه ؛ جعفری فرد، شیوا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1393، سال نهم - شماره 25 (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:محبوبیتتصویر برندارزش ویژه برندتمایل به پرداخت قیمت بالاترتمایل به خرید
-
2.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ توکلی، هدی ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 171 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندتمایل به پرداخت قیمت بالاترنوآوری خدماتبازار گرایینوآوری خدماتتمایل به پرداخت قیمت بالاترترجیح برندارزش ویژه برندکیفیت خدماتبازارگراییبــابــر
-
3.
كاتب مسؤول : نیازی، عیسی ؛ مؤلف : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برندتصویر برند