کلمة المفتاح تمرکز بر مشتری / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ماهر، علی ؛ نصیری پور، امیر اشکان ؛ محرابی، فرشته ؛
مجلة:مدیریت سلامت»تابستان 1384 - شماره 20 ISC (6 صفحة - من 27 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:بیمارستانتامین اجتماعیبهبود کیفیتتمر کز بر مشتری
-
2.
مؤلف : رحمانی نوروزآباد، سامان ؛ رستمی نوروزآباد، مجتبی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1393 ، دوره دوازدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 461 إلی 481 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامعرضایت مشتریبهبود مستمرکار تیمیتمرکز بر مشتریکارکنانمدیرانمشـتری
-
3.
مؤلف : رحمانی، سمیه ؛ غلامی جمکرانی، رضا ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»زمستان 1395 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتتمرکز بر مشتریارزش افزوده اقتصادی تعدیل شده
-
4.
مؤلف : مرادی، مهدی ؛ دلدار، مصطفی ؛ صابرماهانی، معصومه ؛
مجلة:راهبرد مدیریت مالی»بهار 1398 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 71 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدل لاجیتتمرکز بر مشتریسیاست پرداخت سود سهامسیاست پرداخت سود سهام شرکتمشتریوجوه نقدمشتریان
-
5.
مؤلف : موسوی، سید علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازده داراییهاتمرکز بر مشترینسبت گردش موجودیها
-
6.
مؤلف : همتی پناه، داود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1399، دوره ششم - شماره 1 (20 صفحة - من 240 إلی 259 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینوآوریعملکرد تجاریتمرکز بر مشتریتمرکز بر رقبا
-
7.
مؤلف : اسکافی اصل، مهدی ؛ تاری وردی، یدالله ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 137 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سوداقلام تعهدی اختیاریتمرکز بر مشتری
-
8.
مؤلف : مارزلو، قاسم ؛ دل داده مهربان، اسماعیل ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»بهار 1400 - شماره 1 (12 صفحة - من 199 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:عملکردتمرکز بر مشتریسالنهای ایروبیک استان گلستانمشتریمدیرانمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
9.
مؤلف : دلدار، سجاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 51 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیفناوریانعطاف پذیریتمرکز بر مشتریبهرهوری تولیدارتباط با تامین کنندهپژوهشپرسشنامه
-
10.
مؤلف : منتظری، زهراسادات ؛
مجلة:مدیران مبتکر»پاییز 1400 - شماره 3 (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:برنامهارزش برندتمرکز بر مشتریمدیریت کیفیت جامع( TQM )تمرکز بر منابع انسانیمدیریت کیفیت جامعمشتریرضایت مشتریTQMسازمانمشتریان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)