کلمة المفتاح خدمات الکترونیکی / (50 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : محمدنژاد، خالد ؛ ترکیان تبار، مسعود ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات سومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی ، ملی (7 صفحة - من 238 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکی ویروس کرونا بانک ها و موسسات مالی
-
12.
كاتب مسؤول : لطیفی، رزگار ؛ مؤلف : باغبانیان، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1400 - شماره 9 (11 صفحة - من 482 إلی 492 )
الکلمات المفتاحية:کارآیینوآوریبانکتجارت الکترونیکالکترونیکیاطلاعاتفناوری اطلاعاتفناوری اطلاعات و ارتباطاتخدمات
-
13.
مؤلف : رودانی، امین ؛ اسلامی پرست، منا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (23 صفحة - من 37 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:خدمات الکترونیکیچت بات هارضایت خریداران آنلاینکیفیت ارتباط با مشتریان
-
14.
كاتب مسؤول : رحیمی زاده، میثم ؛ مؤلف : زکی زاده، لیلا ؛ عرب زاده تفتی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 ، ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 565 إلی 579 )
الکلمات المفتاحية:فناوریلیگ برترخدمات الکترونیکیقصد خریدبلیت الکترونیک
-
15.
مؤلف : ترابی کمال، محسن ؛
مجلة:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (19 صفحة - من 166 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکیارزش ویژهی برندشعب منتخب بانککیفیت خدمات الکترونیکیبانکمشتریرضایتارزشپژوهشمشتریان
-
16.
مؤلف : غیاثیان، مصطفی ؛ احمدی، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (16 صفحة - من 660 إلی 675 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار مشتریانخدمات الکترونیکیادراک مشتریانچابکی سیستممشتریبانکرضایت مشتریمشتریاناطلاعاتخدمات
-
17.
كاتب مسؤول : خاتمی فیروزآبادی، سید محمد علی ؛ مؤلف : عباسی آذر، عباس ؛ تقوا، محمد رضا ؛ فیضی، کامران ؛
مجلة:مطالعات مدیریت صنعتی»زمستان 1398 - شماره 55 ، الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 1 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:قیمتگذاریارزیابیارزشگذاریخدمات الکترونیکیسازمانهای غیرانتفاعی
-
18.
مؤلف : حسابی، فاطمه ؛ شایان، دکتر علی ؛ شاکری، دکتر رؤیا ؛ كاتب مسؤول : الهی، دکتر شعبان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1398 - شماره 45 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 162 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکیکیفیت خدماتخدماتخدمات الکترونیکی
-
19.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : دانشور دیلمی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 261 إلی 287 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتصویر ذهنی برندسیستمهای خدمات الکترونیکیرضایت الکترونیکی و ریسک ادراکیمشتریخدمات الکترونیکیمشتریانرضایت الکترونیکیپژوهشریسک ادراکیفرضیه
-
20.
مؤلف : پوران، محمد محسن ؛ دارايي، بيژن ؛
مجلة:مطالعات حقوق»تابستان 1398 - شماره 32 (18 صفحة - من 149 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتوبخدمات الکترونیکیدادگاه های الکترونیکالکترونیکیاطلاعاتاسناددادرسیقانون تجارت الکترونیکقانونقضاییاسناد الکترونیکدادگاه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (15 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (5 مقالة)
- مؤتمر ملی (3 مقالة)