کلمة المفتاح خلق ارزش برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : جهانیان، منوچهر ؛ مؤلف : آقایی، محمد ؛ واحدی، الهام ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (32 صفحة - من 191 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مدل پارادایمیتئوری داده بنیادبرند مقصدخلق ارزش برندگردشگریمقصدبرندسازیارزش برند مقصدارزشخلق ارزشمدلراهبردهامدیریت
-
2.
كاتب مسؤول : خادمی، علی اکبر ؛ مؤلف : فرازنده، هانیه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1398، سال چهاردهم - شماره 44 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرضایتاعتمادقصد خرید آنلاینخلق ارزش برندکیفیت ارتباط مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات اجتماعی گردشگری 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)