کلمة المفتاح خودپرداز / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسد زاده، احمد ؛ کیانی، هیوا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1391، سال هشتم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 181 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتداده های تابلوییبانکداری الکترونیکیخودپردازدستگاههایبانکدستگاههای خودپردازبـهسودبهکارگیری
-
2.
كاتب مسؤول : کریمی، محمد ؛ مؤلف : افشار کاظمی، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»پاییز 1395 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 113 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:پیش بینیداده کاوینگهداری و تعمیراتخودپردازخرابیهـادستگاه خودپردازنگهداری و تعمیراتبـهمتغیرهای
-
3.
مؤلف : تقویفرد، محمدتقی ؛ خاتمی فیروزآبادی، سید محمدعلی ؛ سجادی، سید خلیلالله ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:شبیهسازیکنترل موجودیبانک شهرخودپردازرضایت شهروندی
-
4.
مؤلف : محرابی، مرضیه ؛ رنگریز، حسن ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 21 (15 صفحة - من 119 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:کاراییهزینهبانک ملتخودپردازکارکنانمشتریاندستگاههای خودپردازکارایی هزینهبتا
-
5.
مؤلف : محمدی، وحید ؛ چزانی، اسد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اسفند 1397 - شماره 14 (16 صفحة - من 25 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رقابتبانکابزار پرداختخودپردازگذرواژه
-
6.
مؤلف : صداقت رستمی، محمدجعفر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1398 - شماره 12 (جلد دوم ) (16 صفحة - من 117 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکهمراه بانکاینترنت بانکخودپردازتلفنبانک
-
7.
مؤلف : قرطاسی، پرنیان ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 85 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:رضایتکیفیتخودپردازاینترنتبانکموبایلبانک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (1 مقالة)