کلمة المفتاح درک مطلب / (126 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زارعی، مسعود ؛ سیدی، سیدجلال الدین ؛ تیموری، محمد ؛ حلیمی، مهران ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 4647 إلی 4654 )
الکلمات المفتاحية:آموزشمشارکتدرک مطلبآموزش علومدبستانداستان های کوتاهیادگیری مبتنی بر روایت
-
2.
مؤلف : سارانی شندو، یوسف ؛ رسالتی، احسان ؛ فرشاسالار، عاطفه ؛ فرشاسالار، محمدامین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (8 صفحة - من 4751 إلی 4758 )
الکلمات المفتاحية:مشارکتدرک مطلبآموزش علومبازی های آموزشیروش های ترکیبیعلاقه دانش آموز
-
3.
مؤلف : قاسمی نژاد بهرام آبادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : حیدری، فرخ لقا ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»زمستان 1402، دوره سیزدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 564 إلی 578 )
الکلمات المفتاحية:ساختار متندرک مطلبآموزش صریحمتون استدلالیتوانش خواندارییادآوری مکتوب
-
4.
مؤلف : طاهری گوربندی، بهناز ؛ اسکندری سیرزار، حمید ؛ طاهری گوربندی، بهاره ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و پنجمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (12 صفحة - من 1784 إلی 1795 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبحافظه فعالاختلال یادگیری خاصدرمان عصب روانشناختی
-
5.
مؤلف : حبیب زاده، عباس ؛ لطفی سرابی، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حسن زاده، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش در روش های آموزش»تابستان 1402 - شماره 2 (27 صفحة - من 26 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبراهبردهای شناختیآموزش انفرادیطرح چند خط پایهمتون روایی و اطلاعاتی
-
6.
مؤلف : دریکوند، محمد ؛ شهنی ییلاق، منیجه ؛ حاجی یخچالی، علیرضا ؛
مجلة:سلامت روان کودک»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (12 صفحة - من 81 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبنارساخوانحافظه کاریبازداری پاسختوانبخشی شناختی
-
7.
مؤلف : زاهد، سعیده ؛ چراغی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : عربزاده، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1402 - شماره 20 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 147 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانصحت تنظیمخلاصهبرداریصحت فرادرکمطلبدرک مطلبنظارتاطلاعاتنظارت بر درک مطلب
-
8.
مؤلف : تازش، مریم ؛ کدیور، پروین ؛ کرامتی، هادی ؛ كاتب مسؤول : حسن آبادی، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1402 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 9 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلباختلال یادگیری ویژهطرح آزمایشی تک آزمودنیاستنباطآموزی
-
9.
مؤلف : پورچیت ساز، فاطمه ؛ زارع، مریم ؛ كاتب مسؤول : برزگر بفروئی، کاظم ؛
مجلة:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 176 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:مشکلات خواندنمهارتهای خواندنراهبرد درک مطلبنقشهبرداری از داستانخواندندانشآموزاندرک مطلبآموزشمهارت
-
10.
كاتب مسؤول : نوری، نرگس ؛ مؤلف : رحیمی، رامین ؛ مشهدی حیدر، داود ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار 1402، دوره سیزدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 94 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:درک مطلبنقش های دستوریحساسیت دستوریزبان انگلیسی برای اهداف ویژهآزمون قضاوت دستور زبان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (49 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ب (11 مقالة)
- علمی-ترویجی (8 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)