کلمة المفتاح درک کارمند از اهمیت برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛ باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛ عاملی، راضیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 84 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:تعهد به برندشفافیت اهدافارزش ویژه برند بر مبنای کارمنددرک کارمند از اهمیت برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)