کلمة المفتاح دیجیتال مارکتینگ / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خلیلی دشتکی، رسول ؛
مؤتمر:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (14 صفحة - من 4619 إلی 4632 )
الکلمات المفتاحية:طراحی سایتدیجیتال مارکتینگعصر دیجتیالی
-
2.
مؤلف : نجاری، هما ؛ بیات، ستاره ؛ مطهری راد، مهسا ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات نهمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (7 صفحة - من 963 إلی 969 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزار ﯾﺎﺑﯽرسانه های اجتماعقصد خردتعامل با مشتریدﯾﺠﯿﺘﺎل ﻣﺎرﮐﺘﯿﻨﮓ
-
3.
مؤلف : جهانشاهی، فرامرز ؛ رستگاری بشرآبادی، علی محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و هفتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری التصنيف ملی (16 صفحة - من 344 إلی 359 )
الکلمات المفتاحية:ثبات مالیارز دیجیتالدیجیتال مارکتینگ
-
4.
مؤلف : زمانی فرد، امیرحسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 3249 إلی 3258 )
الکلمات المفتاحية:فروش اینترنتیدیجیتال مارکتینگفروش خدمات الکترونیک
-
5.
مؤلف : عبدالخانی، زهرا ؛ حجازی، صدیقه ؛ محبی وفا، مهتاب ؛ خاکبیز، خدیجه ؛
مؤتمر:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (9 صفحة - من 10911 إلی 10919 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاینستاگرامدیجیتال مارکتینگتوسعه کسب و کارها
-
6.
مؤلف : معنوی، محمدصادق ؛ شاهزاده صفوی، فاطمه سادات ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین 1402، دوره چهارم - شماره 1 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتال مارکتینگموبایل مارکتینگگیمیفیکیشنبازاریابی دیجیتالبازاریابیاطلاعاتتبلیغاتبازاریابی موبایلیکاربرانمشتریبازیسازی
-
7.
مؤلف : حاجی عبد اللهی بافقی، وحید ؛ زنبق، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (13 صفحة - من 70 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي اينترنتي ديجيتال مارکتينگ فناوري هاي ديجيتال شبکه سازي اينترنتي
-
8.
كاتب مسؤول : محسنی، سروناز ؛ مؤلف : قمی، نیوشا ؛ موسوی، زهراسادات ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحة - من 227 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:تحولدیجیتالکسب و کاردیجیتال مارکتینگ
-
9.
مؤلف : شلیله، کیوان ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (10 صفحة - من 833 إلی 842 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانبازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگبازاریابی تعاملیبازاریابی توزیعی
-
10.
مؤلف : رستم زاد، کاوه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 62 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالدیجیتال مارکتینگبازاریابی آنلاین و آفلاینتکامل بازاریابی دیجیتالابزارها و تکنیکهای بازاریابی دیجیتالاطلاعاتمشتریموتورهای جستجوکاربرانتبلیغاتاینترنتوبسایتمشتریانمحتوا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (5 مقالة)
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)