کلمة المفتاح رضایت گردشگران / (43 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : واحدی، حسن ؛ شیرازی، شعله ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات مدیریت، فرهنگ و هنر (12 صفحة - من 496 إلی 507 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرانجذب کاربرانسامانه های گردشگری آنلاین
-
2.
مؤلف : آرامیده، مهدی ؛ آرامیده، سمانه ؛ بهزادنیا، مهرداد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (15 صفحة - من 1657 إلی 1671 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرانشهرستان کاشانمشخصه های فناوریهای هوشمند گردشگری
-
3.
كاتب مسؤول : خاکزادیان، سید مهدی ؛ مؤلف : باباجانی بابلی، محدثه ؛ امان زاده، آمنه ؛
مجلة:دانش انتظامی مازندران»پاییز 1402، دوره چهاردهم - شماره 54 (24 صفحة - من 121 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:رضایتقصد بازدید مجدد گردشگرانتوسعه پایدار گردشگریقصد بازدید مجدد گردشگرانگردشگرانتی
-
4.
كاتب مسؤول : موحد، علی ؛ مؤلف : الله وردی، پریسا ؛ قاسمی، مسلم ؛
مجلة:برنامه ریزی منطقه ای»زمستان 1401 - شماره 48 ، B (Azad University/ISC (13 صفحة - من 48 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:رضایت گردشگرانوفاداریاستان کردستانخدمات گردشگری
-
5.
كاتب مسؤول : حقیقی، فاطمه زهرا ؛ مؤلف : وثوقی، لیلا ؛ نجارزاده، محمد ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان 1401 - شماره 21 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:استان اردبیلگردشگری ماجراجویانهتمایلات رفتاریگردشگریرضایتمقصد
-
6.
مؤلف : احمدپورمیر، مسعود ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحة - من 27 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگتوسعه گردشگریرضایت گردشگرانکیفیت ادراک شدهویژگی های گردشگری فرهنگیگردشگریکیفیت ادراکشده از خدماتفرهنگیگردشگری فرهنگیویژگیهای فرهنگیبرازشکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
7.
كاتب مسؤول : عزیزی، فاطمه ؛ مؤلف : مقدم براتی، زهرا ؛
مجلة:معماری و شهرسازی آرمانشهر»پاییز 1401 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایت گردشگرانارزش درکشدهکیفیت معماری بنااقامتگاههای سنتی شهر یزد
-
8.
مؤلف : دودانگه، سارا ؛ حاجی کریمی، بابک ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ کاوش، کامیار ؛
مجلة:تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی»تابستان 1401 - شماره 65 ، ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 44 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرضایت گردشگرانوفاداری گردشگراناعتماد گردشگران
-
9.
مؤلف : سلیمان فلاح، ندا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 61 (جلد دوم) (7 صفحة - من 28 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی گردشگراننیازمندی های فردیگردشگرانرضایترضایت مشتری
-
10.
مؤلف : حبیبی، علیرضا ؛ نبی زاده، عبدالقادر ؛ موسوی، مریم السادات ؛
مجلة:پژوهشنامه حج و زیارت»زمستان 1400،سال ششم - شماره 15 ، ب (حوزه علمیه (34 صفحة - من 183 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:باورهای مذهبیرضایت گردشگرانابعاد ارزشهای سنتیابعاد ارزشهای مذهبیتمایل رفتاری زائران اربعین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (13 مقالة)
- ب (9 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)