کلمة المفتاح quality of service / (45 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : تورجی زاده، محمد ؛ مؤلف : باقر صاد رنانی، مائده ؛ نظری، حامد ؛
مجلة:جامعه شناسی ارتباطات»زمستان 1402، دوره سوم - شماره 14 (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتمساجدفعالیت مذهبیمشارکت نمازگزاراننماز
-
2.
مؤلف : نظریزاده دهکردی، نرگس ؛ معینی، حسین ؛ كاتب مسؤول : عباسی، رسول ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1402 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریکیفیت خدماتبومگردیاقامتگاههای بومگردی
-
3.
كاتب مسؤول : عباسپور، باقر ؛ مؤلف : آبتین، عبدالعزیز ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1402 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 220 إلی 238 )
الکلمات المفتاحية:آژانس های مسافرتیکیفیت خدماتقصد خریدتبلیغات دهان به دهان
-
4.
مؤلف : خلفی، رضا ؛ احمدلو، زهرا ؛ كاتب مسؤول : پورعبادالهان کویچ، محسن ؛
مجلة:نظریه های کاربردی اقتصاد»بهار 1402، سال دهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 129 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکاراییکیفیت خدماتشرکتهای توزیع برقتابع فاصله نهاده
-
5.
مؤلف : امیریان، حسن ؛ فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛
مجلة:جهان نوین»بهار 1402 - شماره 21 (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیکیفیت خدماتکارکنانآموزش کارکنانمجتمع آموزشی و رفاهیآموزشتعهد سازمانی کارکنان
-
6.
كاتب مسؤول : Zare Mehrjerdi، Yahia ؛ مؤلف : Aliheidari، Tahereh ؛
مجلة:Systems Thinking in Practice»March 2023, Volume 2 , Issue 1 (25 صفحة - من 93 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:Job SatisfactionSystem Dynamicsquality of serviceHealthcare
-
7.
مؤلف : طوطیان اصفهانی، صدیقه ؛ طیاران، شهرزاد ؛ درویش زاده، امید ؛
مجلة:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 61 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریانشهرت سازمانی
-
8.
مؤلف : سلیمان فلاح، ندا ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 61 (جلد دوم) (7 صفحة - من 28 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندی گردشگراننیازمندی های فردیگردشگرانرضایترضایت مشتری
-
9.
كاتب مسؤول : حسنی، محمد مهدی ؛
مجلة:پدافند الکترونیکی و سایبری»بهار 1401، سال دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 109 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:تاخیرکیفیت سرویسپروتکل کنترل انتقالپهنای باند شبکهکنترل ازدحامگم شدن بستهلرزش
-
10.
كاتب مسؤول : J، Shreyas ؛ مؤلف : Reddy، Chethana S ؛ Chouhan، Dharamendra ؛ Dilip Kumar، S. M ؛ Udayaprasad، P. K ؛ Srinidhi، N. N ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 57 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:quality of serviceInternet of ThingsSwarm IntelligenceBacteria Foraging Optimization Algorithm
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (12 مقالة)
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- د (1 مقالة)