کلمة المفتاح رهبری برند / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 417 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
2.
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (22 صفحة - من 194 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:دانش برند رهبری برند برندگذاری داخلی رفتار شهروندی برند
-
3.
مؤلف : رحمنی، سکینه ؛ دودانگه، سارا ؛ افشار، پروین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1396، دوره سوم - شماره 2 (15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریکشش تقاضارفتار خریدارزش برندثبات برندرهبری برندسود آوری برندقدرت اجتماعی برندگسترش جغرافیایی برندتبلیغات برندمحصولمشتریقیمتمصرفکنندگانمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 2 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)