کلمة المفتاح سفارشی سازی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مترجم : مربی، علیرضا ؛
مجلة:حسابدار»مرداد 1390 - شماره 233 (2 صفحة - من 40 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:سامانهسفارشیسازیاطلاعاتفناوریسیستمپیادهسازیپیکربندیمدیرانپروژه
-
2.
مؤلف : پور، سمیرا ؛ خریدار، فاطمه ؛ زرگری، محبوبه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بانکخدماتوفاداری مشتریرضایت مندیسفارشی سازیمشتریرضایتمشتریانرضایت مشتریاعتمادوفاداریمدل
-
3.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ صارمی، نرگس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتبازاریابی محلیسفارشیسازی
-
4.
كاتب مسؤول : اکبری، جواد ؛ مؤلف : موسوی زاده، سید رضا ؛ سیدی، سید ایمان ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:سفارشی سازیرضایت و وفاداری مشتریاستانداردسازی خدماتمشتریاستانداردسازیمشتریانخدماتوفاداری مشتریسفارشی سازی خدمات
-
5.
مؤلف : رضائی، قاسمعلی ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (17 صفحة - من 17 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکهن الگوسفارشی سازیکارل یونگگروه رحمانی
-
6.
مؤلف : کو هیان، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین»اولین همایش ملی علوم انسانی با رویکرد نوین (21 صفحة - من 337 إلی 357 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتکنولوژیتعاملمنابع آموزشیسفارشیسازیمهارتهای دیجیتال
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)