کلمة المفتاح عوامل مربوط به برند / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قیصری، خاطره ؛ مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ اذر، عادل ؛ خادمی، سید موسی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عوامل مربوط به برندچرخه عمر مشتریترجیحات برندعوامل مرتبط به سازمانعوامل مربوط به مشتریعوامل استراتژیک
-
2.
مؤلف : کرمی، مجتبی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1400 - شماره 6 (19 صفحة - من 9 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدخرید آنیعوامل مربوط به برندحالات عاطفیتمایل به خرید آنیمصرفکنندهعاطفه مثبت و منفیبازاریابیمحصولپرسشنامهعوامل
-
3.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ احمدی، محمدمهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 69 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اجتماعیعوامل شخصیتیآدیداسنگرش مصرف کنندگانعوامل مربوط به برندقصد خرید کالاهای لوکس
-
4.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 5 |
مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)