کلمة المفتاح قصد خرید محصولات سبز / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قویدل، فرشته ؛ مؤلف : قلی پورسلیمانی، علی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 49 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید محصولات سبزمحصولات سبزعوامل انگیزشی مصرف سبزخرید واقعی محصولات سبزقصد خریدقصـد خریـدمصرف
-
2.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ رحیمی نسب، لیلا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1397 - شماره 10 (10 صفحة - من 293 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک ﺷﺪه ﺳﺒﺰﮐﯿﻔﯿﺖ ادراک ﺷﺪه ﺳﺒﺰﻗﺼﺪ ﺧﺮﯾﺪ ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺳﺒﺰمصرفمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛ صادق پور، پویا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1394 - شماره 73 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 33 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید محصولات سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر محصولازاریابی سبز
-
4.
مؤلف : اکبری، محسن ؛ آل طه، سیدحسن ؛ صادق پور، پویا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1394 - شماره 72 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 30 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزقصد خرید محصولات سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر محصول
-
5.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ سیاه سرانی کجوری، محمدعلی ؛ فارسی زاده، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1393، سال هفتم- شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 67 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:دروغ سبزقصد خرید محصولات سبزتبلیغات دهان به دهان سبزکیفیت ادراک شده سبزرضایت سبزمشتریمشتریانتبلیغات دهانبهدهان مثبت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)