کلمة المفتاح محصولات مصرفی تندگردش / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، مصطفی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اسماعیل ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»بهار 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 193 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازارپردازیخرده فروشان جدیدمحصولات مصرفی تندگردش.بانک سامانمحصولات مصرفی تند گردشبازار
-
2.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 83 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیادمحصولات مصرفی تندگردشابعاد راهبرد فروشراهبرد فروش برندپیشایندهای راهبرد فروش
-
3.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیاداستراتژی فروش برندابعاد استراتژی فروشمحصولات مصرفی تندگردشاستراتژی فروشمشتریبازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة اقتصاد و بانکداری اسلامی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)