کلمة المفتاح مدرسان تازه کار / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Sobouti، Faatemeh ؛ Rahimi، Amirhosein ؛ كاتب مسؤول : Gharagozloo، Neda ؛
مجلة:Critical Literary Studies»Autumn and Winter 2022-2023, Volume 5 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (45 صفحة - من 177 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:سواد ارزیابیمولفه های سواد ارزیابیمدرسان تازه کارمدرسان باتجربهزمینه تحصیلی زبان انگلیسی و غیر انگلیسیTEFLExperienced TeachersNovice TeachersAssessment literacycomponents of assessment literacynon-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL backgroundTEFL/non-TEFL background