کلمة المفتاح مدل بازاريابی الكترونيكی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ رضایی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1387 - شماره 19 ISC (9 صفحة - من 3 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:مدلهای بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی شبکهایبازاریابی رابطهایبازاربازاریابیمدلبازاریابی الکترونیکیاطلاعاتمدل بازاریابی الکترونیکیمشتریشبکه
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ رضایی، محسن ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1391 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 37 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدل بازاريابی الكترونيكیآميخته بازاريابی شبكه ایصنايع پائين دستی پتروشيميروش ياگر
-
3.
مؤلف : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : سایبانی، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 227 إلی 241 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصولبازاریابی الکترونیکیمدل بازاریابی الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
-
4.
مؤلف : افشین مهر، فرانک ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : سعید نیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختهبانکداری دیجیتالروش گرندد تئوریمدل بازاریابی الکترونیکی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت توسعه و تحول 1 |
مجلة مدیریت فردا 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)