کلمة المفتاح مدل AIDA / (9 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
2.
مؤلف : محمدی، سردار ؛ اسمعیلی، نرگس ؛ صالحی، نسیم ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1391 - شماره 9 (20 صفحة - من 95 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشاولویت بندیمدل AIDAآمیخته ترویج
-
3.
مؤلف : سردار محمدی ؛ اسماعیلی، نرگس ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 77 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدل AIDAآمیخته ترویجروش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)تلویزیونمشتریانبازاریابیتولیدی
-
4.
مؤلف : براتی، ناصر ؛ زارعی کرگ آباد، فاطمه ؛ آهنی، سمیه ؛
مجلة:معماری و شهرسازی پایدار»بهار و تابستان 1392، سال اول - شماره 1 ISC (10 صفحة - من 13 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:مدل AIDAتحلیل رگرسیون چندمتغیره خطیمنظر شهری پایداررودخانه قشلاق
-
5.
مؤلف : درودی، هما ؛
مجلة:مطالعات رسانه ای»تابستان 1392 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (8 صفحة - من 111 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاترفتار مصرف کنندهمدل A. I. D. A
-
6.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛ صیاد آذری، سامره ؛
مجلة:مطالعات بیمه»بهار 1393 - شماره 1 (24 صفحة - من 139 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مدل AIDAبیمه عمر و پس اندازرسانه های تبلیغاتی
-
7.
مؤلف : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
8.
مؤلف : کلانتری، فرهاد ؛ دولتیاری، اسماعیل ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1396 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 617 إلی 634 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمدارس فوتبالشهر زنجانمدل AIDAجذب نوجوانان
-
9.
مؤلف : مولایی، کیومرث ؛ عالی، صمد ؛ كاتب مسؤول : بافنده زنده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»تابستان 1402 - شماره 31 ISC (31 صفحة - من 75 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:گاز طبیعیاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAمصرفکننده خانگی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)