کلمة المفتاح مقایسه قیمتی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : نظری، محسن ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 75 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
2.
مؤلف : نظری، محسن ؛ اشکانی، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریتمایل به پرداختLoyaltyانصاف قیمتینظریه إسنادیواکنش احساسیمقایسه قیمتیادراکمشتریانمدلقیمتگذاریفرضیهافزایش قیمت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)