کلمة المفتاح ندای مشتری / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رستگار، علی ؛ رجبی، علی محمد ؛ لک، بهزاد ؛
مجلة:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1391 - شماره 24 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 107 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:ندای مشتریرویکرد نابرویکرد شش سیگماشش سیگمای نابسیستم های اطلاعاتی ناجا
-
2.
مؤلف : فضلی، صفر ؛ علیزاده، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1387 - شماره 49 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 145 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:QFD؛ مدل کانوماتریس برنامه ریزی خانه کیفیتندای مشتریمشتریQFDمشتریانرضایت مشتریمدل کانومدلادغامخواستههااولویتبندی
-
3.
مؤلف : Kordlar، Ali Ibrahim ؛ Mashayekhi، Bita ؛ Ziviyar، Farzad ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
4.
مؤلف : Syedjavadein، Syed Reza ؛ Shahhoseini، Mohammad Ali ؛
مجلة:بررسی های حسابداری و حسابرسی»زمستان 1385 - شماره 46 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 133 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:نیازسنجی آموزشیندای مشتریگسترش کیفیت عملکرد (QFD)بهبود کیفیت آموزشبهبود کیفیت خدمات
-
5.
مؤلف : حسینی، حسن ؛
مجلة:پیک نور»پاییز 1384 - شماره 11 (12 صفحة - من 101 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیآموزش از راه دورQFDندای مشتریعملکرد کیفیتمشتریآموزشمشتریانکیفیتدانشجویان
-
6.
مؤلف : رهنورد، فرج الله ؛ عباسپور، باقر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1383 - شماره 41 و 42 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 209 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:مشتریQFDمشتریانکیفیتگسترش عملکرد کیفیتمدیرانخواستههای مشتری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های حسابداری و حسابرسی 2 |
مجلة توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی 1 |
مجلة پیک نور 1 |
مجلة پژوهشنامه بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت، بهبود و تحول 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (2 مقالة)