کلمة المفتاح نگرش نسبت به تبلیغ / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : باقری، سیدمحمد ؛ قلی پور گودرزی، آزیتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (17 صفحة - من 77 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به تبلیغگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغادراک از طنزقصد استفاده از نام تجاری
-
2.
مؤلف : مدهوشی، مهرداد ؛ رضایی، سعید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 125 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ ویروسیقصد انتقال پیامنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغتبلیغپیامتبلیـغپژوهشAdvertising
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)