کلمة المفتاح هایپرمارکت / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شهنوازی، عباس ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ حق شناس کاشانی، فریده ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 189 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:مکان یابیتصمیم گیری چندمعیارههایپرمارکتفرایندتحلیل شبکه ای
-
2.
مؤلف : حسن نژاد، فاطمه ؛ سعید نیا، حمید رضا ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»دی 1401 - شماره 26 ISC (18 صفحة - من 1049 إلی 1066 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریهایپرمارکتقصد بازگشت به فروشگاهتجربه مشتریمشتریتجربه
-
3.
مؤلف : موسوی، سیدعبدالغفار ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (7 صفحة - من 279 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:فرش ماشینیهایپر مارکت
-
4.
مؤلف : مطهری فریمانی، ناصر ؛ میرنژاد، راضیه ؛ پویا، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1397 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 69 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردسلسله مراتبیهایپرمارکتتحلیل پوششی دادههای موزون سلسلهمراتبیواحدهای ارزیابیشوندة سلسلهمراتبیدپارتمانارزیابیمدلشاخصکاراییفروشگاهتحلیل پوششی دادهها
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)