کلمة المفتاح وفاداری به برند / (4 مقالة)
-
1.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 ، ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛ امیری، مجتبی ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ كاتب مسؤول : احسانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1395 - شماره 26 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 71 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالوفاداری به برندهوادارانتداعی برندمنافع برند
-
3.
مؤلف : مرادی، آرام ؛ سجادی، سید نصرالله ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1392 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 9 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداری به برندابعاد ارزشیرابطه مندوسایل ورزشی
-
4.
مؤلف : حسینی، محمد سلطان ؛ سلیمی، مهدی ؛ نصر اصفهانی، داود ؛ نصر اصفهانی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1392 - شماره 14 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 85 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:عوامل مدیریتیلیگ برتروفاداری به برندباشگاه فوتبال